Dag 37 Treinreis Europa - Parijs - Amsterdam (woensdag 31/8)

31 augustus 2022 - Mechelen, België

Daar zitten we dan..in de Thalys richting Amsterdam. We kijken terug op fantastische weken. We hebben een hoop gezien en meegemaakt. Ik ben blij dat we het allemaal hebben opgetekend. Want wat was het veel. 37 dagen zijn we op stap geweest!

97A3FFF0-ADDC-4907-A7B0-504AEA5E990E 5427D4C8-5B2C-4D6E-970F-96EB93BB7510

Het was bijzonder om eerst met Karsten, Bram en Raaf een paar weken te reizen. De tien dagen in Asturias heb ik nog niet eens kunnen beschrijven, maar jeetje wat is dat een prachtig gebied en wat hebben we daar een mooie tijd gehad. Dat verhaal zal ik nog een deze dagen aan deze blog toevoegen, zodat het een compleet boekwerk wordt. Want net zoals toen naar Indonesië in 2015, gaan we ook hiervan een fotoboek laten drukken.

Maar eerst nog even terug naar nu. Wat ben ik dankbaar dat ik deze weken met met mijn mooiste dochter (en enige dochter☺️) heb mogen reizen. Het was intensief, maar dat is reizen altijd. Maar om met haar - met al haar karaktereigenschappen (en die van mij😂) deze weken 1 op 1 en 24/7 te reizen. Het is een koffer vol mooie en dierbare herinneringen. Ik hoop ook dat Zohra later met een heel goed gevoel hierop terugkijkt.

Ik (Zohra) ben zo blij ik dit heb mogen doen! maar ik ben eigenlijk ook erg blij dat het nu afgelopen is.  Ik vind echt dat het lang genoeg heeft geduurd, omdat ik ook thuis en papa en de broers en de huisdieren erg mis.

En zo is het maar net. Het is goed geweest. Tot gauw allemaal😘